Do diin. Tiistaina sain tulokset alaselän magneettikuvista ja 2 välilevynpullistumaa löytyi. Yllättikö? Itseäni ei, muita ehkä kyllä. Minä kun en ole livenä sellainen henkilö joka valittaa ääneen. Ei se auta mitään. =) Lääkäritäti määräs heti saikulle kun kuuli että töissä vielä pällistelen.. =D 3vko aluksi ja käski heti hakee lisää jos ei tapahdu ihmeitä. Marraskuussa ois kuntoutuskurssi. Leikkaamaan ne ei vielä ala. Kriteerit kuulemma on: Jos ei tule edes maximi lääkityksellä toimeen, virtsan/ulosteen karkailu ja ainakin osahalvaus eli esim kantapää rupee roikkumaan.
Tunnottomuus oireitahan mulla aina välillä on. Riippuu siitä kuin paljon rasitan selkää. Mutta ne ei vissiin riitä kun on niin nopeesti ohimeneviä. Minusta on kyllä aika hullua että asialle ruvetaan tekemään vasta sitten jotain kun on tyyliin JO halvaantunut osaksi. Huh huh! Kuntoon selkä pitäis kuulemma jokatapuksessa saada. Minä en usko ihmeisiin. Lääkäri vissiin kyllä, koska ei suostu vielä leikkaamaan vaan pitäis ilmeisesti liikunnalla onnistua. VOI JUMALAUTA MITÄHÄN MINÄ OLEN KOKOAJAN TEHNYT???
Ennen kuntoutuskurssia on fysioterapeutin kanssa tapaaminen ja siellä kahtotaan selälle sopivia liikkeitä yms. Aattelin printata tuon liikuntapäiväkirja osion ulos ja pläjäyttää sen läjän sen tyypin eteen. BUAHAAHHAAAAAAAAAA!!!!!