summerlazy2-normal.jpg

 

....Niin mitä se on? En keksinyt jatkoa. Rentoutumisen aikaa?

Mulle käy aina kesällä näin. Liikunta jää vähiin. Vaikka tiedän sen niin silti se ottaa päähän, koska se ei yksinkertaisesti sovi mulle. Tuntuu että tuun loppupeleissä hulluksi, kirjaimellisesti.Tänä kesänä tuntuu että liikunta on jäänyt extra vähiin. En kyllä voi sanoa "olleeni vain". Sitä lajia en oikein hallitse. Jotain mä aina teen, mutta mitä mä sit oon tehnyt kun tuntuu etten oo saanut niin sisällä kuin ulkonakaan mitään aikaiseksi paria pensaan ja puun istuttamista, 4 risutyön tekemistä, puu hommia, kukkapenkin tekemistä, parin istutusalueen kunnostamista, aitojen trimmausta, pientä maalaamista ja kukkien istuttamista lukuunottamatta?  Kohta kesä ohi ja en oo kerinny vielä ees kunnon pyörälenkille. =O

Noh, reilun parin viikon päästä alkaa kesäloma ja sitten en ainakaan aijo ressata tekemisistä tai tekemättä jättämättömistä. Saanko mä vaipua kuukauden kesähorokseen?

Summerlazy-normal.jpg

Kesällä on aina hyvä aika laiskalle päivälle.