Ostin kevättalvella vanhojen rispaantuneiden ja liian isojen tuulihousujen tilalle uudet. Vanhat oli Haltit ja ostettu settinä eli takki+housut. En maksanut niitä silloin itse, mutta muisteltiin maksajan kanssa että ei ne simo kalliit ollu?! Mentiin nimittäin samaan putiikkiin ja halusin siis ostaa pelkät housut. Järkytyin kun Haltin pöksyistä pyydettiin 149€!! Siis pelkistä housuista kauhistelin!  En tod. ostanut niitä vaan halvemmat n. 50 maksavat. No näin jälkikäteen viisasteltuna ois pitänyt ostaa ne kalliimmat tai edes tutkia/kysellä mikä kalliilla ja halvalla oli erona. Kalliimmathan ois ollu Gore-Tex..... halvat taas oli kaikkia muuta kuin hengittävät ja sen sain huomata heti eka lenkillä. Eipä niitä pöksyjä tullu kovin montaa kertaa jalassa pidettyä. Ehkä 2-3. Jalat oli aina läpimärät niiden rundien jälkeen. Viime lauantaina kävästiin sit City Sportissa. Mies löysi sieltä mulle alennuksessa olevat jack wolfskin tuulihousut. Hintaa jäi vähän vajaa 100€ ja oikee hinta oli se lähempänä 150€. Istu täydellisesti ja kävinkin heti samana iltana testaan niitä. Toimikin täydellisesti. Eli hengitti!! Plussa puolina myös että polvien kohdalla on vetskarit eli saa käsäksi shortseiksi. =) Tulimme siis jälleen siihen lopputulemaan että halvalla ei saa hyvää...Rahalla saa ja hevosella pääsee..

Tuomiosta sen verran että kun illalla lähdin testaan noita uusia tuulipökiäni niin sain houkuteltua mun ja Penan messiin miehenkin. Lähti pyörällä. Miehellä oli pääasiassa Pena ja tulivat yli puolen matkasta mun takana. A tuli sit puolessa välissä rundia mulle sanoon että mun meno näyttää hyvältä eikä tarvii hävetä yhtään! Oih, ihana oli kuulla toi. :) Itsestä on tuntunu että meno on aika raihnaista, mutta ei onneks sit ookkaan. Uudet kengät mun pitää ilmeisesti ostaa. Mies nimittäin sano myös että mä juoksen ihan täysin sisäsyrjällä. Ulkosyrjä täysin ilmassa!   Pittää hakea pronaatiotuelliset kengät tässä joku päivä!