Maanantaina töiden jälkeen otti pannuun yks jos toinen asia ja Penan kanssa käppäiltyäni lenkin rupesin purkamaan paineita pihalla. Kyytiä sai marjapensaat. Nykersin oksasaksien kanssa pensaita matalaksi ja kun oli vimpan kimpussa niin mies tulee ihmetteleen mitä mä duunaan. Niistä oli ollu puhetta että kun ovat niin kitukasvuisia (vanhoja ja isot kuuset vieressä vei loputkin energiat) niin otetaan jossain vaiheessa pois. Ajatus alunperin oli että jää ens kevääseen. Mies tuumas että hän voi pajerolla nykästä juuripaakut liinojen avulla pois jos en leikkaa liian lyhyeksi. Yymm, joo niinhän sä voisit, tuumin. En kuitenkaan jäänyt oottamaan millon tämä ehkä tapahtuis vaan samalla tarmolla hain lapion ja rupesin repimään juuripaakkuja ylös. Mies tuli taas ihmetteleen jonkun ajan päästä että mitä mä siellä vielä kuhnin ja sai huomata että olin repinyt jo 3/4 ylös. =D Jaa nekö lähti lapiolla? Mies ihmetteli ja hetken aikaa mun touhuja seurattuaan tuumas että "Sähän voisit samalla tarmolla repiä noi puidenkin kannot veke!" ;) Joo, eh eh! Meillä on siis maassa takiksella pari kantoa mitkä on oottamassa lahoamista niin että ylös repiminen ois hempompaa...

Done! Valmis!

IMG_0589.jpg  

Siinä vaiheessa kun olin saanut työn päätökseen niin olin yltäpäältä hiessa ja vitutus taka-alalla! ;)

Lauantaina oli myös extra tarmoa kun sain pe inspiksen että lauantaina teen läjän karjalanpiirakoita..

IMG_0583%5B1%5D.jpg

Nam! =P