Pitikö olla hoppu? Nyt se on leikin loppu!

Eli lomat lusittu ja töissä kökötän nyt neljättä päivää. Ei kait siinä. Kiva palata takasin arkeen.
Nii jaa..Se uusin tulokas.

Saanko esitellä...

Kokoa pienokaisella 12kg ja nimi on Lupu. ;)
Oon kevättalvesta lähtien Motonetissä käydessäni hipsinyt kahvakuula hyllyn väliin, mutta aina se kohta on ammottanut tyhjyyttään lukuunottamatta muutamia 20kg:n kuulia. Sain sit lomalla vihdoin kysyttyä että mikä mättää kun ei tuu uusia? Sain vastauksen että toimittajalla ongelmia ja 1.8 on luvattu että saapuis uus erä. Pitihän se heti kuun alusta käydä ostaan. 14kg oli suunnitelmissa mutta niitä ei edes Motonetin valikoimissa ole. =/

Kolmen kopla..Tupu, Hupu ja Lupu ;)

Lomalla tuli liikuttua vähemmän entä normisti ja reissattiin siellä sun täällä niin jäi pyöräily kilsat luonnollisesti aika vähiin. Oonkin jälessä "pikkasen" aikatauluani. Plakkarissa siis 700kilsaa ja vielä pitäis ennen talvia saaha 300. Ei paha ei paha.... =/ Kunhan nuo ilmat pysyis siedettävinä eikä tarviis sateessa lähtee polkeen. Sillon saattaa tulla ruumiita.. =D

Oon miettinyt uuden tangon hankkimista että pääsis enemmän kenolleen eikä ois niin suuri vastus vastatuulessa. Eikö tuo yllä oleva ois hyvä asento?! Selkä tykkäis..

Tjaha..nyt ois vissiin se aika ruveta puhuun kesäkiloista ja ryhtiliikkeestä niiden pois saamiseksi? Ihme ja kumma mun ei tarvi. Kävin pari päívää sitten puntarilla ja edellisestä heinäkuun alun mittaamisesta paino oli laskenu -500g!! Mitä vit!! Olin ihan 100% varma että noussu kesä possuilun jälkeen pari kiloa.  Pitäiskö tästä nyt päätellä että pyöräily on helkkarin hyvä kuntoilumuoto? Vai että mulla OLI lihaksia ja nyt ne on loman aikana sulanut pois?  
Oon ihan tosissaan yrittänyt miettiä mitä oon muutamien viime kuukausien aikana tehnyt erinlailla entä parin viime vuoden kun paino on humpsahtanut alaspäin yhtäkkiä. En ymmärrä en. Ois kiva hoksata syy koska tietäis sit tulevaisuuden varalle mitä pitää tehdä jos tilanne pääsee lipsumaan. Noh, ei auta kuin jatkaa pohtimista..

Kasvihuone on tuottanut hyvin. Oon todella tyytyväinen ensimmäiseen kesään. Helppo tehdä yhtäkkiä salaatti kun tarvikkeet saa omasta pihasta. :) Kuvasta uupuu sipuli joka päätyi myös salaattiin..