Joo ei SE vesi! ;)

Mä en oo ikkää ollu mikään merkki tai tyyppi uskollinen. Että kun löytää hyvän merkin tai hierojan tai kampaajan ja jne niin käyttäis aina sitä samaa. Oon aina tykänny vaihdella. En tiiä enkö oo löytänyt sitä  täydellistä sit vaan mulle, mutta nyt on käynyt niin että oon löytänyt peräti oman ihonhoitomerkin. =) Oon ollu tätä ennen todella huono mm. rasvaileen, mutta nyt oon tosiaan ruvennut käyttään noita.

IMG_0414%5B1%5D.jpg 

Kaikkihan lähti oikeestaan tuosta dödöstä. Mä en voi käyttää normikaupan dödöjä joten pitkän hakemisen jälkeen päädyin apteekkiin ja löysin tuon Vichyn deodorantin. Tai voihan mä normidödöjäkin kayttää mutta ei ne mitään auta... Seuraavaks ongelmalistalla olikin sit hiuspohjan ongelmat niin päätin testata tuota shampoota. Sitä ennen olin kokeillut ziljoonat eri markettimerkit + kampaamotuotteet ja useamman eri apteekki tuotteen. Toi olikin melkeen mun vimppa toivo ja luojan kiitos auttoi. Kesällä kävin sit ostaan sattumoisin yhtäaikaa molempia niin sain kaupanpäälle setin vichyn rasvoja. Aivan ihania jok´ikinen. Todella nopeita imeytyyn, keveitä, mutta silti iho on vielä aamullakin todella pehmyt kun illalla levittänyt. Tuon vaaleanpunaisen rasian (rasva) kun ostin plus dödön niin sain taas eri näytteitä kyseiseltä merkiltä. :)

Viimeisin ostos onkin sit tää vichyn huulirasva.

IMG_0421%5B1%5D.jpg

Mulla on tullut huuliin keväällä jotain ihme pigmentti läiskiä (vakio rajaukset huulissa) niin tuo on auttanut häiventämään niitä.
Mitään halpojahan noi ei oo kun eivät oo marketti kamaa, mutta jossain asioissa ei vaan voi säästää. ;)

Ja ei ollu maksettu mainos! Mä oon vaan niin tyytyväinen kun oon kerrankin löytänyt jotain "omaa". :)