Mihinkähän säkkiin mä nyt pääni pistän?! Päätin nimittäin pitkän pohdinnan jälkeen tilata palautusjuomaa. Vielä kun kohdalle sattui niin hyvä tarjous etten voinut ohittaa. Yritin kyllä. Useempana päivänä klikkasin tilauksen ostoskoriin mutta päädyin kuitenkin deletoimaan. No viime viikon keskiviikkona annoin houkutukselle vihdoin vallan. 

 

Jauheen mukana tuli myös energiapatukoita. Niitä en ois tilannut muuten mutta kun tulivat kaupanpäälle niin minkäs teit. =/ Oon muutamia maistanut ja todennut..noh, pahanmakuisiksi. Muutamat olleet ihan siedettäviä. Saapa nähä minkälaisia noi on. Vielä en oo kerinnyt maistaa kumpaakaan kun paketin eilen vasta kiikutin postista kotio. Pitäis ainakin sheikkeri ostaa tolle juomalle. Kun jauhosäkin paketista kaivoin niin meinas mennä pupupöksyyn heti alkuunsa. Huh huh. Jo nimi `Gainer Pro` saa mut kauhun valtaan varsinkin nyt kun pussi on nokan edessä. En mä tahdo että mun perse levee! Sitä mä nimittäin pelkään.. =D Tahdon vaan että energiatasot pysyis hyvinä treenin jälkeen eli ei rupeis väsyttään. =/ Noh, katsellaan..

Siivosin toissapäivänä jälleen vaatekaappiani ja löysin hyvännäköset leviksen farkut. Piti oikeen testata päälle mikäs niissä on vikana kun eivät oo päälle eksyneet. Selvishän se syykin..


Tilaa on! Eli on auttamattomasti liian isot. Kyllähän noi varmaan hip hop housuina menis kun ovat kauttaaltaan oikeet lökäpöksyt... ;)
Aattelin lahjottaa aluks eteenpäin mutta sit tuli mieleen tuo jauhosäkki sylissäni että kannattaako niitä antaakaan pois.... ne saattaakin olla kohta sopivat...!