Toissa viikonloppuna käytiin porukalla etsimään äiteelle uusia lenkkareita Rintamäeltä ja samalla "piipahettiin" rullaluistin osastolla. Niihän siinä kävi että en päässy ulos ilman uusia menopelejä! =D

IMG_0412%5B1%5D.jpg 

K2 (VO2 100 X Boa). Takarenkaat on isommat entä eessä mikä on hyvä kun mennään sauvojen kanssa. Varsinkin kun mulla on vähän sitä ongelmaa että luistelen liian pystyssä. Kävin heti seuraavana päivänä testaamaan noita anopin kanssa 21kilometrin verran ja piti kyllä vähän totutella eka, mutta hyvät olivat :)

Samalla reissulla ostin tään..

IMG_0411%5B1%5D.jpg

Kännykotelo vyötärölle. "Treenaaminen on perseestä, mutta se antaa sinulle hyvän sellaisen" =D Perseen siis. Haha..

Seuraavalla eli viime viikolla en päässytkään uudelle reissulle luistimien kanssa kun flunssa vaivas ja viikonloppuna kun sen puolesta ois päässyt niin satoi vettä. =/
Käytiin kyllä Penan kanssa käpsytteleen. Maanantain vakirundi näyttää nykyisin olevan Zepeen. Kirjastoon ja kauppaan tai vaan jompaan kumpaan. Viimeks valjastin Penan mun apuriksi.. Sai kantaa osan tavaroista.

IMG_0417%5B1%5D.jpg

Molemmilla omat reput, tietty. :)

IMG_0420.jpg

Eilen sit alkoi uusi viikko ja uudet kujeet. Mua viime viikosta asti himotti päästä juoksulenkille, mutta flunssa takia en päässyt. Eilen sit kirjastoreissun jälkeen pääsin vihdoin vetään juoksulenkkarit jalkaan. Pitkästä aikaa otin myös sykevyön mukaan.

IMG_0468%5B1%5D.jpg

Aikasemmin päivällä katoin mikä mun laskennallinen maksimisyke on ja kaavasta riippuen joko 191 tai 192.5. Eli peruskestävyysharjoituksen syke (60% maximista) on joko 114.6 tai 115.5. En voinut sanoa noihin lukuihin muuta kuin terveppä terve vaan.. Toi on mun kävelysyke. Mulla on aina ollut korkea syke ja noihin sykkeisiin juoksussa ei oo mitään mahdollisuutta.. Laitoin silti vyön ja seurailin sykettä ja löysinkin hyvän alueen mulle. 163 maximissaan. Sen yli kun meni niin himmailin ja pysyikin tosi hyvin tuossa. Aika jännä että vaikka tuo ei oo lähellekkään mun laskennallista pk sykettä niin oisin jaksanut tuolla sykkeellä mennä vaikka kuin pitkän lenkin. :) Olikin tarkoitus mennä 5km mutta sujui niin helposti että lipsahti vähän yli 8km.. =D

IMG_0463.jpg

IMG_0467.jpg

Hyvin tarkeni ilman takkia. Juoksuliivi + paita, vaikka oli vaan 12.5 astetta. Paita uus, saatu äiteeltä. Hyvin toimi. :) Kiits!