Mä myönnän, olen kateellinen.

Tiedättekös sen tunteen kun katselette ympärillenne ja huokailette "oispa mullaki". Mä ainakin tiiän. Kesä on piinaavaa aikaa kun ne vilkkuu joka puolelle kun jengillä on niin "vähän" vaatetta. Onneks on jo syksy ja suurimmalla osalla enemmän kampetta päällä! =D

Mihin te kiinnitätte ensimmäisenä huomiota toisessa ihmisessä?

Mulla kiinnittyy katse alas. Niinkin alas kuin pohkeisiin. Jep, pohkeisiin. Olen kateellinen joka ikiselle jolla on tiukat pohkeet! Tahtoo kans! Tiedättehän ne ferrarin männät?

pohkeet-normal.jpg

Kuvassa punttimimmi Vilma-Liinan pohkeet 

Oijoi... tahtoo kans! Ärsyttävää huomata että suurimmalla osalla olipa melkeen minkä kokoinen ihmisen tahansa niin pohkeet on kuitenkin tiukat, lihaksen erottuu ja nilkat sirot. Höh! Ittellä sellaset tukit nuo jalat ettei mitään saumaa noin kauniisiin jalkoihin. Nilkat aina nesteiset passsskat vaikka kuin urheilis. =/

 

crying-normal.jpg

Kuva/photo

Mut vähän iloisempiin aiheisiin... ;) Tiistaina sain kammettua itseni taas juoksulenkille. Sujui niin lepposasti ja hyvin että jäin harmittelemaan kun olin vaan gymbossin kanssa liikenteessä. Ei saanut sitä vauhtia per kilsa kun kännystä oli akku niin finito. Vetäisin päälleni lauantaina ostetut juoksupökät ja vitsit kun ne on ihanan tuntuiset päällä.

Niket..

WP_20140826_002%5B1%5D-normal.jpg

WP_20140826_005%5B1%5D-normal.jpg

Kevyet ja istuu päälle kuin valettu. :) Toisaalta talvea aatelle toi keveys ei oo kovin hyvä homma kun noi on siis aika ohkaset. Ei tarrrkene. Liekkö tuonne vois alle laittaa urheilupitkikset sit talven tullen? Pitää testata. Testistä tuli mieleeni että oon himoinnut nyt puolisen vuotta X2U juoksutrikoita. Ois ihana saada testata moisia. Vitsit kun ne näyttää hyviltä. Tästä näkee niitä -> KLIK    Hintakin on sit yhtä ihana. En haluais ostaa ennen kuin saan käyttää jalassani ja en oo löytänyt noita livenä. Ainoastaan netistä ja mä en jaksa mitään palautus ja vaihtorumbia. Buu. =/

Maanantaina käytiin systerin ja koirien kanssa käppäilemässä ja systeri pysähti zepeen pikasesti. Ootellessani treenailin koirien kanssa paikallaoloa...

WP_20140825_001%5B1%5D-normal.jpg

Eihän nuo välittäneet ihmisvilinästä tuon taivaallista vaikka irti olivat. :)