On se erikoista kun 4 päivän peräkkäisistä pyöräilyistä (yht. about 200km) ei tule jalat kippeeks. Eikä juurikaan siitä 106km Hailuoto rundistakaan vaan sit ne jumpliut kippeytyy 6km juoksulenkistä?! Oikeesti! KUUSI KILOMETRIÄ! =O

Kävin lauantai iltapäivällä pitkästä aikaa juoksemassa kun ilma oli hiukka viileempi ja aurinko pilvessä. Lenkki sujui siihen kahtoen hyvin etten ollut käynyt ilmoista (helteistä) johtuen lenkillä viimeksi kuin kesäkuussa. Jalat kantoi ja rullas hyvin ja keveesti, mutta arvatkaas mitä? Mua jännitti. Jep. Jännitti. Koko saakelin lenkin! Ittelleni juoksen. Omaksi huvikseni. Kuntoa ylläpitääkseni ja meikä mannea jännitää. Ohhohhoijakkaa..... yritin hengitellä syvään ja hokea "RAUHOITU" mutta ei auttanut mitään. Tunne oli kurkusta vatsanpohjaan asti ja se helpotti vasta kun olin takas kotiportilla. Joo-o....

WP_20140809_005-normal.jpg

Lauantain juoksu look...

Niin ja sain tosiaan reiteni todella kipeiksi tuosta lenkistä. En ees muista millon viimeks mulla ois tullut reidet helliksi normi juoksulenkistä. =/ Eilen venyttelinki 40min mutta edelleen nyt maanantaina jalat on kuin rautakanget.

Reilu viikko sitten käytiin ostaan mulle maantiepyörään pari sisäkumia lisää kyläkaupasta. Varalle. Bongasin sit samalla hyllystä niin täydellisen juomapullotelineen mun pyörään että oli PAKKO ostaa.

WP_20140808_002-normal.jpg

Mulla on ollut suunnitelmissakin ostaa toinen teline, että saa kaks juomapulloa mukaan pitkille lenkeille. Jälkikäteen jäi vaan harmittamaan että en ostanut toista...

WP_20140808_005-normal.jpg

...kun tuo mun vanhahan on nyt IHAN eriparia! =D

Viikko sitten maanantaina kävin edellisen kerran pyörärundilla ja hyvin tarkeni näillä kamppeilla vaikka jo elokuu. :)

WP_20140804_004-normal.jpg

 

WP_20140804_006-normal.jpg

Viikolla en kerinnyt hirveesti liikkumaan kun päivät töissä ja kotona tehtiin pientä pintaremppaa. :) Tarkotus oli/ois käydä vetään 10kilsan tempoajo. Eli vetää niin täysiä kuin jaksaa tuon ja kahtoo paljon saa keskituntinopeudeksi. No nyt se saa odottaa muutaman päivän että reidet löystyy....

Eilen iltapuhteiksi revin kuolleen pensaan kannon veke.

WP_20140810_001-normal.jpg

Yllättävän helposti irtos vaikka lapio välillä sano GLONGGGGG!

WP_20140810_002-normal.jpg

Mikäs se siellä pilkistää?

WP_20140810_003-normal.jpg

No tiiliä yllätys yllätys!!  Mä en käsitä sen entisen omistajan eli talonrakentaja logiikkaa. Jos oikeesti on jäänyt niin paljon ylimääräisiä tiiliä että niitä on riittänyt haudattavaksi koko pihan alueelle niin miks se ei oo tehnyt vaikka hulppeeta kesäkeittiötä ja/tai myynyt loppuja pois???!!! Ugh.