Perjantai aamu alkoi kuntopiirillä kahden viikon kuntoutus kurssilaisten kanssa yhtä aikaa. Pari luentoa ja venyttelytunti ois ollu, mutta mulla meni se venyttely lääkäriin jonottaessa ja siellä ollessa melkeen kokonaan. Halusivat ronklata mun lääkitystä. Kyselin samalla miks mulle ei oo ehdotettu sitä hermopuudutusta (vaimikäsenytoli). Laitto mut jonoon, mutta sanoi että jono on pitkä ja hidas. EI haittaa.. kunhan oon jonossa =) Kuukauden päästä on kontrolli fysioterapeutille ja sen jälkeen päättävät ketkä valitaan kahden viikon kurssille joka ois tammikuussa. Sinne meno on myös omasta halusta kiinni. Enpä taida haluta. En oppinut juuri mitään uutta. Osaan liikkua itsenäisestikin.  
       Ajellessani kurssilta kotiin päätin että kuntoutus viikko on hyvä lopettaa InBody mittaukseen. Kurvasin Kempeleen Vocatumin pihaan ja marssin tiskille. =) Kaikki arvot oli hyvät! Mitä nyt ihannepainosta oon 2kg päässä!


         

Välillä oon kyllä ollut allekin, mutta selkä ongelmien myötä on ollu vaikeampaa pysyä alle sen 65kg:n. Noh, No panic yet!