Mulla oli eilen ohjelmassa tempojuoksu. Yleensä oon karttanut niitä kuin ruttoa ja enpä muistakkaan ainuttakaan kertaa että oisin moista vetänyt..! Jotenkin se nyt tuntu vaan luonnolliselta vetää läpi kun juoksu on ollu helpompaa kuin aikasemmin eikä ole tarvinnut keskittyä ittensä tsemppaamiseen. Haluan myös saada lisää vauhtia ja vedothan siihen on avain asemassa. Mun on pakko myöntää että oli eilen pakko googlettaa että mitä tempojuoksu on ja oikeinhan mä tiesin. =) Apuna mulla oli gymboss. En tiiä mitä oisin tehnyt ilman sitä. =)

Vedot -> 4,5,3,2,1,1 (minuutteja)

Vaatteiden kanssa vähän pähkäilin, mutta päädyin jättämään takin kotia ja oli ihan oikea veto. Mittarissa asteita +10.

WP_20140508_007%5B1%5D-normal.jpg

Juoksupaidan alle laitoin varmuudeks hihattoman alus/urheilupaidan.

WP_20140508_010%5B1%5D-normal.jpg

Juoksupaita on vähän pidempi selästä niin ei tuule paidan alle. =)

WP_20140508_011%5B1%5D-normal.jpg

Mies kysy lenkin jälkeen kuin suju? Mutta heti perään totes että ilmeisesti hyvin kun tulit niin kevyellä askeleella sieltä. :) Kerroinkin että olin ennen karttanut tempojuoksua kuin ruttoa mutta vissiin kun kunto kasvanut niin nyt se tuntu, vaikka oli vasta eka kerta, helpolta. Suorastaa hauskaa puuhaa! Mies päivitteli että "Voiko juoksu olla HAUSKAA?!"  Tuumasin hymyssä suin että "Voi!"   Ja mies siihen että "Ai sillon kun se sujuu?" ;)    Haha... niimpä niin. Eritoten sillon. ;)

Huvittuneena muuten eilen seurasin ennen lenkille lähtöä kun jollakin oli kova hinku saada leikkimökki ilmeisesti muuton myötä mukaansa...

WP_20140508_005%5B1%5D-normal.jpg

Hillitön nosturi tilattu moisen takia! =D Pikkusen tulee hintaa tönölle.

Samalla tutkiskelin iiris penkkiä ja yritin miettiä mitä ihmettä mä viime kesänä istutin "vain väliaikaisesti" penkkiin odottamaan parempaa paikkaa. Enhän mä nyt voi sitä siirtää kun aavistustakaan mikä se on!! *hihittää* Noh, ei se auta kuin odottaa ja katsoa :)

WP_20140508_002%5B1%5D-normal.jpg

Välillä on hyvä pysähtyä hetkeksi, vaikka treenin lomassa. Se multa tahtoo unohtua. Tuppaan vetään treenin putkeen ilman suurempia "hengähdystaukoja". Yrittänyt opetella sitäkin.

Keskiviikon treenistä. Punnerrusten ja nyrkkeilyn väliin hetken hengähdys. :)

muokattu-normal.jpg