Sain houkuteltua miehen mukaani kiipeileen lauantaina. Tarkoitus oli mennä köysipuolelle siihen automaattiseinälle, mutta siinä oli ruuhkaa niin mentiin boulderoimaan. Aateltiin että mennään sen jälkeen köysipuolelle kun tilaa vapautuu, mutta siinä vaiheessa oli kulunu jo reilu tunti ja meillä alko voimat oleen jo aika finito. =D Eli joku toinen kerta pitää kyllä tsekata se.

WP_20140111_14_56_42_Pro%5B1%5D-normal.j

Minä järkevänä ihmisenä tein edellisenä päivänä jalkatreenin enkä tietenkään muistanut venytellä.... Kässiinhän tuo kiipeily eniten ottaa mutta myös jalkoihin.. riippuen vähän reitistä. En muistanut myöskään lauantai illalla venytellä, joten sain kyllä tuta sen sit sunnuntaina. Vartalo oli kyllä kuin puupökkelö ja kävely sen mukasta. Auts!

Täytyy kyllä sanoa että vaikka nuo boulderointi puolen seinät ei oo mega korkeita niin tällaselle korkeenpaikankammoselle tuottaa nekin haastetta. Saapa nähä uskallanko kiivetä mihinkään asti saatikka pääsenkö alas kun köysi puolelle pääsen. Mua nimittäin huimas jo katella niitä omatoimi kiipeilijöitä. Huh! Mut mä haluaisin tästä pelostani eroon...en ees tiiä mistä mä oon tän saanut, koska en oo aina pelännyt korkeita. Ärsyttävää!!!