Dodiiin!! Saatin vihdoin eilen renkaat kuntohuoneen kattoon. Ei tarvinnutkaan tehä niin isoo muutosta kuin luultiin. Mies käytti vaan yhtä äänieristelyvyä katosta pois ja teki siihen reiät niin saatiin koukut kattoon ja siirrettiin tv, vahvistin sekä levysoitin nurkkaan niin saatiin siirrettyä crosstrainer juoksumaton eteen. Nyt on huoneessa ihanan paljon tilaa. En käsitä miten ei oo aikasemmin hoksattu! =D Nyt mahtuu renkailla rimpuileen (siis treenaan!!;)

Tässä huone ennen muokkausta KLIK

ja tässä muokkauksen jälkeen KLIK

Ei jestas kun tuossa mun puhelimessa on surkee kuva!! Ihmeen suttunen aina kun videokuvaa tai valokuvaa pimeässä. Ihan persiistä..

Kuvittelin ennen kun renkaat oli katossa että en uskalla pelleillä noilla renkailla kummempia. Että uskallan tehdä vaan kehonpainosoutua mutta hyvinhän tuo suju ;) Onnistuin jopa kissannyljentäliikkeessä joka venyttää ja vahvistaa olkapäitä. (ei ole siis alla oleva liike)

DSC_0338%5B1%5D.jpg

Maanantaina oli myös taas kolmenviikon tauon jälkeen fysioterapeutilla käynti. Muutaman uuden liikkeen sain harjotuksiin. :) Ja luvan alkaa pikkuhiljaa hölkkäileen!! JEEEE! Maanantaina vielä kun olin töissä ja menin laittaan autoa roikkaan niin hölkkäsin autolle kun oli niin kylmä. Ei tuntunu missään  ja sit kun tuli fysioterapautilta virallinen lupa niin käynnin jälkeen kävin Penan kanssa lenkillä. Päätin testailla lampun välejä. Se rupes tuntumaan heti selässä ja rupesin sit miettimään miks se ei töissä tuntunu. No töissä mulla on jalkineina todella ohutpohjaisetkengät eli melkein kuin paljasjalkakengät eli jouduin hölkkään autolle päkiöillä. Normistihan mä näköjään juoksen kantapäillä. Luulin ennen että mun askel on jotain siltä väliltä, mutta eipä oo kuin todella vahva kantapääastuja... voi paska. Juoksin sit niitä lampun välejä päkiäaskeleella ja hyvin pysty hölkkäileen. Aikamoista opetteluahan se on kun mulla se ei todellakaan tule luonnostaan. Pitää olla ajatus todella mukana ettei käänny kantavoittoseksi...  Aikasemmin luulin että päkiäaskel on vaan niille jotka juoksee lujaa. Ettei sillä voi hölkätä. No näköjään voi ja tulee pakosta opeteltua kun on pakko! Vähän sama kun mun istuminen. Oon töissä vuosikausia istunut jalan päällä. Siis aina oikeanjalan. Fyssari vähän meinas että nää mun ongelmat eli virheasento selässä ja sitäkautti kivut johtuu suurimmaksiosaksi tuosta istumisesta. Olen jopa saanut  vasemman selkälihaksen surkastumaan ja oikean kehittymään. Siis mulla ei ole vasemmalla puolella selkälihasta. Luuta ja nahkaa vaan. Oikealla sit möhkäle... no aivan mahtavaa! Miten helvetisä mä saan ne tasapainoon. Miten treenata toispuoleisesti selkää???? Ohhhoijakkaa... No onneks oon saanut korjattua jo istumisen töissä. Enää en istu jalan päällä. Vitsailin tosin fyssarille että pitäiskö mun nyt ruveta istuu vastavuorosesti toisen jalan päälle pariks vuotta niin saan tasapainoon selän. ;)