En tiedä mistä se lähti mutta oon viime aikoina, varsinkin nyt syksyllä, testaillut uusia juttuja. Ehkä vaihtelu virkistää ajattelusta lähti liikenteeseen. Joogan aloitin nyt syksyllä uutena ja sunnuntaina kävin testaamassa spinning-tunnin. Eli sisäpyöräilyn. Silloin aikoinaan kun Liikuntakeskus Hukassa olin jäsenenä niin spinningsalia siellä ei ollut. Oli vasta suunnitteilla. A:n äiti käy Hukassa nykyisin ja lauantaina kysäisinkin että onko millon menossa seuraavan kerran niin änkeen päivälipulla mukaan. Innostui niin että mentiin heti seuraavana päivänä. Mukavaahan se oli. Tuntui tehokkaalta, mutta mulla ei tullut tunnin jälkeen tönkköjalka fiilistä mikä monesti tulee kun käyn pyörälenkillä ulkona. Joskus tuntuu ettei pystyssä pysy kun pyörän päältä kapuaa pois. =D Nyt oisin voinut tuon spinningtunnin jälkeen hypätä vaikka juoksumatolle. Ei sillä, tehokasta se oli ja ei missään nimessä kevyttä. Pitää vaan enskerralla rohkeemmin vääntää vastusta niin josko sen tönkköjalka fiiliksen sais.  Jos miinus puolia hakee niin se oli kyllä kuumuus. Mulla oli jo todella kuuma ennen kuin tunti oli edes alkanut. Tuntui ettei siellä salissa ollut ollenkaan ilmastointia Otsan rypistys Tunnilla tuntuikin kuin joku ois vääntänyt hanan auki mun yläpuolella, niin märkä olin. Päästä valui norona hiki. Pääpannan otin kyllä mukaan mutta se unohtui laukkuun. =D Enskerralla sit päähän niin jotain apuakin siitä... Ja jos vertaa maantiepyöräilyä ja spinningiä niin ovat ihan eriasia. Ei voi verrata keskenään kyllä!
Eli joo, joskus toistekkin aattelin mennä mutta jäsenyyttä en erehdy enää toistaa kertaa ottamaan. Sen virheen tein vähän vajaa 10 vuotta sitten. Korkeintaan vuokraan kortin jos sitäkään. :)

Keväällä innostuin myös maskeerauksesta. En siis perinteisestä.

Ensimmäinen tuotokseni.. palo jälkiä

1349257746_img-1c94ce398d42fa15f92c8cd16

1349257524_img-10bf611adb5cf299a650a95a3

1349257682_img-f300632c090f5499958297352

Multa kysyttiin heti miksi sä noita teet? Miksi?? Siksi, huviksi. Saatte kiittää youtuben ihmeellistä maailmaa! Cool Mä tykkään näpertää ja antaa joskus luovuudelle vallan. Tossa hommassa ei tartte olla niin pikkutarkka ja se sopii mulle. 
Tällä hetkellä sotken öljyväreillä tauluun. Suaappaa nähä tulleeks siittä mittään. ;)