Tjahas.. piiiitkästä aikaa. On ollut vähän muuta tekemistä viime aikoina niihin aikoihin milloin yleensä tätä blogia päivitän. Nytkin olisi, mutta yritän jostain kaivaa motivaation rustata tänne koska asiaa periaatteessa olisi.  =D

Liikkumisia olen päivitellyt joten sieltä on voinut bongata että olen ostanut uudet lenkkarit. Oli pakko. Meinasin viimisimmällä lenkillä niillä vanhoilla lenkkareilla vetää itkupotku raivarit kun otti niin päähän ja jalkaan. Yritin alkumatkasta ottaa vähän hölkkäaskelia että lämpenen mutta rupes heti sattuun jalkapohjaan joten jatkoin kävellen. Puolestavälistä lenkkiä sattu jo niin kävellessäkin jalkapohjaan että en tiennyt pääsenkö kotiin. Että otti päähän!  Käytiinkin sit heti seuraavana päivänä ostaan mulle uudet lenkkarit. Juoksu sellaiset. Pronaatiotukea ei ole yhtään vaan on neutraalit ja täysiskuvaimennus. Ajoin niitä sisään pääasiassa kävellen useemman kerran. Nyt oon käynyt jo yhden kunnon täyshölkkälenkin. Tuntuma on hyvä ja vitsit että on keveet!

 

Kokoahan noilla monstereilla on aivan hirveesti.... Sanotaanko vaikka näin että en oo pitkään aikaan löytänyt lenkkikenkiä naisten kokoluokasta vaan on täytynyt kääntyä miesten lenkkareiden puoleen...
Gyl se siitä.. vielä pitää "testailla" noita uusia koska sillä yhdellä "täyshölkkälenkillä" en itseasiassa pystynyt hölkkään ihan kokomatkaa. Liitty huonoon  (lue: olemattomaan) tankkkaukseen ja heikkoon oloon plus taas siinä about 9kilsan kohdalla niinku yleensä rupes pistään jalkapoljaan. Aattelin jo että "EI SAATANA". Pysähdyin kuitenkin ja löysäsin kenkää. Autto! Wuhuu eli pistäminen loppu ja pystyin jatkaan hölkäten.. 
Tuosta tankkauksesta ja sen puutteesta muuten joskus toiste. 

Sit sieltä ojasta allikkoon. Yks syy siihen mikä sai mut aikoinaan aloittamaan liikkumisen (mistä oon kertonutkin) oli kun kävin shoppaileen äiteen ja anopin kanssa juhla-asua ja ei löytynyt sopivaa. Ois pitänyt siirtyä kokoluokkaan 42-44 ja siihen en suostunut. Pienempi ei mahtunut kun mm bosat oli niin järkyttävän isot. Noh... harvemmin mulle nykyisinkään sopii paidoista/takeista yms esim koot xs-s... siis vyötäröllisesti kyllä mutta hartioista ei.........Sitä se kahvakuulailu teettää!  Toi ei tosin mua haittaa, joten jatketaan samaa rataa.

Liikuntapäiväkirjasta on myös voinut huomata että oon pariin otteeseen käynyt zumbatunnilla. Keskiviikkosin kuulatunnin jälkeen alkaa aina zumba ja yks viikko päätin vihdoin ja viimein testata tuota hirveesti hehkutettua lajia. Ihan jees oli.  Ei siitä mulle mitään hirveetä kipinää jäänyt että PAKKO PÄÄSTÄ. Siellä voi käydä pitään hauskaa mutta ei siitä oikeen muuksi oo.  EHKÄ jos osais täydellisesti askeleet ja pystyin tekeen täysillä messissä niin joo mutta.. niin... en saanut kipinää, ainakaan vielä.