Joo-o. Siihen tulokseen oon tullu. Ei jaksa kunnolla hölkätä, surullisen näköinen ja väsynyt kokoajan.

Niin en siis minä! Cool Vaan Pentti koira. Voi kait se koirakin olla masis ja jos omistaja talven aikana vähentää radikaalisti lenkkeilyä parhaan ystävänsä kanssa ja itsekeskeisesti liikkuu yksin eli siis hiihtää ja harvakseltaan käy pidemmillä rundeilla niin vähemmästäkin kunto rapistuu! Eikö?! Käytettiin Penaa rokotuksella viime viikolla ja painokin oli noussu kilon. Pena on todella huono syömään joten liiasta ruuasta ei ainakaan oo tullu. =D  Oon Pentiltä pyytänyt anteeksi ja ruvennut käymään kunnon rundeilla useammin. Huono juttu vaan kun kesä tulossa niin kohta ei Penan kanssa voi hölkätä (helle+paksuturkki = toivoton yhdistelmä). MUTTA onneksi Pena ei olekaan pitkän matkan juoksija vaan sprintteri ja niitähän voi tehdä kuumallakin muutaman lenkin aikana. :) Mä inhoan jostain syystä tehdä intervalleja normilenkin aikana ja Pena onkin hyvä apu siinä.

Käytiin eilen siis rundilla ja päätin että ei hölkätä koko lenkkiä vaan pätkiä vaan (selkä vähän kenkkuili, mutta löysty sit onneks lenkin aikana). Penalla meni hetken aikaa tajutessa ettei tässä koko lenkkiä ole pakko juosta. Innostu kuitenkin loppua kohden niin että mulla loppu jalat ja nopeus kun yks vaan tykitti täysiä yhden valopylvään sijasta neljä hippulat vinkuen. Tehtiin varmaan Penan kanssa nopeusennätyksemme. Nauru

Tässä alkulenkistä pätkä, kun Pena ei ollu vielä ymmärtänyt lenkin jujua. Näkee kuitenkin hyvin että jos kannustaa niin auttaa!



Mut siis Penaa tosiaan pitäis kannustaa kookoajan jos haluais että se juoksis koko lenkin. =D Oishan se varmaan huvittavan kuulosta menoa...

"GO go! Juokse juokse! Hyvä hyvä! Jaksaa jaksaa! Juokse Pentti JUOKSE" Kieli ulkona

Mitä sitä turhaa kiusaamaan. Tehdään sprinttejä mitä se rakastaa. :)
Loppuun vielä arvoitus ratkaisun kera. Mitä tapahtuu Penan ollessa 8metriä edellä minun laittaessa kävelystä hölkäksi (ilman kunnon kannustusta)?

A: Pena pysyy sen 8metriä edellä
B: Jättäytyy 8 metriä minun taakseni

Ja vastaus..