Kahvakuulan tultua mukaan mun kuvioihin oon tehnyt vatsalihasliikkeet aikalailla kuulan kanssa. Teen yleensä ne pienimmän kanssa eli 6kg. Saapahan sekin välillä töitä. Voisin toki tehdä vaikka kympillä mutta mä tykkään tehdä paljon toistoja ja jos kuula ois painavampi toistot vähenis.  Toisaalta vaihtelu ei ois varmaan pahitteeks joskus... hhmm! No anyhoo!
Päivikki kyseli jo Toukokuussa mitä ja miten liikkeitä teen. Sain aikaiseksi vasta toissapäivänä kuvata liikkeet. Sorry!  Teen oikeestaan kolmea eri liikettä. Tässäpä kuvat niistä.

Eka liike..

Toinen liike..

Ja kolmas liike...

Eli ihan perussettiä siis! Teen ne vaan kuulan kanssa. Etsin tosin pitkään "levypainoa" mutta en löytänyt myynnissä yksittäisiä. Sitten tajusin että "Hei, nehän voi tehdä myös kuulan kanssa"  DAA! ;) Yleensä teen 25kpl sarjoja. Tuossa vimppa liikkeessä lasken yhdeksi vasta sen kun olen käynyt molemmilla puolilla eli vasen+oikea=1kpl  Vatsapenkki mulla on myös ja silloin kun muistan ja jaksan niin käytän sitä noissa 2 ja 3 liikkeissä.