Käytiin kiipeileen taas lauantaina ja mukaan "tarttui" tällä kertaa ihan omat kiipeilykengät. Meinaa maksaa joka kerta tossuvuokra erikseen... samoin otettiin 10 kerran kiipeilykortti molemmat. Mies sporttipassilla ja mä kulttuuri-liikuntaseteleillä. Eli se on nyt virallista, mä harrastan kiipeilyä. Huh, enpä ois uskonut sanovani vielä jokuaika sit noin! Extra kivaa tästä tekee myös se että mies on kiinnostunut samasta lajista. :)

Tässäpä nää ois. Pinkit tietty! (en käpristä yhtään vaan noi on tollaset..)

WP_20140125_007%5B1%5D-normal.jpg

Mun räpylähän on kengän mallista riippuen 41-42 ja nää on kokoa 39. Malli on La Sportiva. Sääntö kuulemma on että "saa tuntua, muttei sattua". Eli mun varpaat on käppyrässä tuolla sisällä. Saa paremman tuntuman "kiveen".   Varpaista tulikin mieleen lauantain kiipeily.. En päässy eteneen yhdellä reitillä vieläkään vaikka oon treenannu sitä jo useemman kerran. No meidän lisäksi siellä oli vaan pari muuta ja ne sattu oleen Pro-tasosia. Eli itte reitin tekijöitä. Sain sit neuvoa ja johan rupes onnistuun. Mulla oli varpaat väärään suuntaan kivellä niin en päässyt eteneen! On se pienestä kii!

Anoppi tuli sunnuntaina thaimaan reissulta ja toi tuliaisiksi paidan.

WP_20140126_005-normal.jpg

Treenipaita tietty. Tuntee mut aika hyvin. ;) Ihana!   Tää päällä olikin hyvä vetää sit sunnuntain treeni. Oli tarkotus pitää viikon ainut lepopäivä, mutta en malttanut olla poissa... samoilla tulilla testasit sit vihdoin uusia käsisiteitä.

DSC_0292%5B1%5D-normal.jpg

Vielä vaatii vähän treenausta toi noiden sitominen mutta meni jo sinne päin.