Työ vitutuksesta johtuen tuli taas pitkästä aikaa nyrkkeilysäkki mieleen, että sitä ois kiva mäiskiä. Enemmän kuin kiva! Otti nimittäin edelleen niin aivoon. Noh, yhtäkkiä eilen hokasin että ei hitto.. kyllähän sen säkin koukun voi laittaa kattoon, mutta eihän sitä säkkiä tarvii siinä aina roikottaa vaan sillon kun käyttää. DAA!  A sen sitten eilen mulle jo asensi, kun kiltisti pyysin ja arvatkaa olikos I-HA-NAA? Gyllä säkki sai kyytiä kun aattelin parin paviaanin naaman siihen tilalle. HAH!

A tekikin mun mäiskimisen ajan rc hommia kuulosuojaimet päässä. Oli kuulemma niin kova metakka.. *hihittää*

Viime kirjoituksen Roz:n kommentti sai mut havahtumaan ja selaamaan tuota mun kategoriaa "liikuntapäiväkirja". En ole sitä kummemmin vilkuillut vain täyttänyt. Ohhoh. Mä tosiaan olen saanut liikunnan osaksi mun elämää aika hyvin. Todella hyvin. Vielä muutama vuosi sitten oli hankaluuksia saada ees 3 liikunta kertaa viikkoon sisältyyn niin nyt tuntuu kun kerrat jää siihen että ei oo tehnyt koko viikolla juuri mitään. Jotenkin tuli sellanen olo että vois vihdoin opetella olematta stressaamatta ja vaan nauttia ja liikkua! Liekkö tuo mulle ees mahdollista, mutta siihen on hyvä tähdätä.  
Eilisen lenkin hölkkä osuudet suju muuten ihan hyvin. Ei koskenut nilkkaan yhtään. Upeeta! Kesän kymppi tuntuu taas mahdolliselta.. itseasiassa on mielessä isompikin tavoite mutta siitä en hiisku kellekkään sen enempää. Vasta sit jos saan sen täyttymään.