Tuli tuossa eilen mieleen että mulla puuttuu tavoitteet melkeen kokonaan. Tää mun liikkuminen on ollu vaan päätöntä heilumista vähän sinne sun tänne ja se on ottanut jo jonki aikaa päähän. Johtunee osin siitä kun tylsistyn kauheen helposti. Kaipaan vaihtelua. Lenkkireittejäkin vaihtelen tämän tästä kun ei jaksa jauhaa samaa rundia viikosta toiseen. Sama homma kaikessa, esim kahvakuulailu. Mä en jaksa jauhaa sellaisia treenejä aina kuin eilen tein eli muutamaa perusliikettä vaan aina ja aina vaan. Kaipaan vaihtelua ja tykkään ns kikkailla sillä kuulalla. Plus se on tietty selänkannalta hyvä. Esim yhden ja kahdenkäden heilautukset tekee nannaa selälle. Ei tarvii enää selkäliikkeitä erikseen jauhaa kun heiluu kuulalla monipuolisesti ja sitähän mun selkä kaipaa että paranis. Nii ja noissa omissa kahvakuula treeneissä en pidä taukoja, en vaikka tekisin 30min. Putkeen kaikki niin hiki lentää ja rasva palaa!   Samoin hiihto... tälle talvea vaihtelin luistelun ja pertsan välillä tämän tästä. Ei tylsisty!
Nii.. niistä tavoitteista. Ainut mikä mulla on ollu pienenä tavoitteena on se 10km juoksurundi systerin kanssa. Tiiän että se menee jo ja yritän saada motivoitua itseäni pidemmälle lenkille tähtäämään. Sitä silmällä pitäen aloin tutkiskeleen juoksuohjelmia netistä ja ostin juoksijalehden kaupasta. Voe voe.. kaikissa näyttää olevan jokatoinenpäivä lepopäivä ainakin aluksi.  Ei ei.. mähän tuun hulluks. Mitä mä sit teen? Vai tarkottaako se sitä että juoksusta lepoa ja mä voin muuten heilua niinä lepopäivinä? Pyörärundeja, kahvakuulaa... ? Mää en tiiä. Kuka kertos? Yleensäkin jonku pitäis tehä mulle jonkulainen "viikko-ohjelma". En mä muuten malta pitää tarpeeksi lepopäiviä ellei oo töiden tai selän takia ihan pakko.
No yhen tavoitteen asetin itelle tänään. Yritän aikavälillä toukokuu-syyskuun puoliväli saada 1000km pyörällä täyteen. Eihän se tee kuin.. mitä..50km viikossa. Ei paha, vai mitä?