Onko teitä ikinä sattunut johonkin paikkaan niin että ootte nähneet tähtiä? Mua on.

Kävin maanantaina ekalla maantiepyörälenkillä. Lenkki meni suht hyvin ja lepposasti vaikka jalat oli vielä viikon takasesta intervallitreenistä vähän juntturassa. Saavuin kotiin ja kävin nakkaan pyörän varaston seinälle. Pihalla Pena kärtti mua heti pallon kanssa ja tahto että viskaan sen sille. En viskannu kädellä kun mun heittokäsi on surkee (todella) niin normaaliin tapaan potkasin. Eipä ois kannattu. Samantien kun potku lähti niin vasempaan etureiteen iski sellanen kipu että näin seuraavat 5min tähtiä. Ja juu, ei se potku jalka vaan tukijalkaan. Au! (Toivottavasti ei ollu lapsia lähellä kun taisin karjasta pari kirosanaa aika lujaa.....) Lösähin etuterassin penkille tuskissani ja mies kattoo hölmistyneenä ja sanoo "Siinä meni jalka". Joo kiitti. Perkele, niin tais mennä. Mä oon kuitenkin oppinu elään kivun kanssa ja mun kipukynnys on vissiin jo aika korkee niin kampesin itteni sisälle ja vaihoin vaatteet ja olin änkäämässä mukaan miehen ja penan kanssa iltarundille. Mies melkeen vihasesti sanoo että "sinä et tuu mukaan!"  Näki että en voi kävellä ees normaalisti ja sano että tuut jos osaat kävellä oikeen. Jep... Onneks se ei päästänyt mua lähteen. Ei ois ollu kovin fiksu veto. Luonne ei vaan tahdo antaa periksi kivulle. Kävin suihkussa ja lösähdin sohvalle antaan kylmähoitoa reidelle. Kyllä se siitä...

Nyt on torstai ja reisi antaa kävellä jo ihan ok lyhyitä matkoja. Korolliset kengät on myrkkyä. Mitä lättänämpi sen parempi. Portaat myrkkyä ja yhtään juoksuaskelta ei uskalla ottaa kun reisi muljuu heti. Testasin eilen pientä sievää potkasua palloon kun Pena taas kärtti ja meinas sama kohtalo käydä oikeelle reidelle.  Tultiinkin miehen kanssa siihen tulokseen että mun reidet on vähän jumissa. Ihan VÄHÄN vaan.... Pitäis varata aika hierojalle vissiin.

Jos en ois jo aikasemmin päättänyt olla menemättä tän kevään terwapuolikkaalle niin nyt ottais pannuun ja paljon!

doctor_pain-normal.jpgKuva/photo