Kävin eilen pitkästä aikaa taas hieronnassa. Tällä kertaa kokohieronta. Yleensä olen käynyt aina puolihieronnassa mutta nyt tuntu että koko kroppa oli niin jumissa että ei palautunutkaan enää liikunnasta kovin helpolla. Ei kiva =/
Tuomio oli että jalat oli suht ok mutta yläkroppa jumeja täynnä. Varsinkin tuohon vyötärölle olin saanut kehiteltyä tiukan vanteen. Mun eka kysymys olikin että miten ihmeessä vyötäröä venytellään?? Vastaus oli että erinlaisilla vartalon kierroilla. ELI keppiä kehiin siis! Pitää ihan tosissaan ruveta taas venytteleen. Oonkin miettinyt tässä jonkin aikaa että miten olen saanut tuon selkäni taas niin kipeäksi ja vastaus on yksinkertainen -> kehonhuollon laiminlyönti. Sitä tuppaa "unohtaan" ja laiskistuun silloin kun kaikki on ok. Sitten kun kivut palaa, muistaa että ai niin, oisko sitä pitänyt vaikka venytelläkkin.... =( Ja aina pitäis muistaa lämmitellä ennen treeniä. Esim ennen kuulatreeniä se tuppaa jokakerta unohtuun vaikka kuin aijon. Äsh!
Päätinkin jo ennen tuota hierontaa että pitää ruveta käymään ees puolihieronnassa useammin kuin 1-2 kertaa vuodessa. Ei tuo kovin iso satsaus luulis olevan kun ainoasta kropasta mikä mulla on käytössä on kyse! =)

1357891723_img-44c495368d61a278d35be5b13