No johan se ilimoja pitelee!

Mulla ainakin muuttuu liikuntamuoto tälläsilla säillä ja Penalla melkeen totaalisesti loppuu. Pieniä rundeja useesti joutuu tepsutteleen kun on niin hiton kuuma. Se 20´c on vielä ihan jees lenkkeily sää mutta +25 =/  Oon siis käynyt syhkimään vaihteeksi pyörällä. Hyväpuoli tuossa pyöräilyssä on se että eipähän ainakaan itikat pääse kiusaamaan. Meinasin laittaa myös että "ja pääsee viilentyyn" mutta se ei pidä ainakaan mun kohdalla paikkaansa. Oon punanen ku paloauto pyörälenkin jälkeen + ihan läpimärkä! =D En siis todellakaan osaa mennä hiljaa maisemia tsiikaillen vaan syhkin kuin mielipuoli eteenpäin yrittäen joka kerran parantaa aikaa. Aina tosin uuden reitin valitessani ei tule mentyä täysiä vaan katselen vähän ympärilleni että osaan ens kerralla reitin ulkoa. =)  Pyörä on siis maastopyörä jossa on maastopyörän renkaat. Jotkut jotka tietää pyöristä saattaa vähän ihmetellä kun syhkin pääosin maantiellä moisella menopelillä ja varsinkin moisilla renkailla. A onki yrittänyt houkutella mua ostamaan erinlaiset renkaat mutta en oo vielä lämmenny ajatukselle..plus lukkopolkimet. Niille oon vähän jo lemmenny mutta toisaalta mua hirvittää ajatus että jalat ois kiinni polkimissa (paniikki). A on yrittänyt vakuutella että kyllä ne kaatuessa irtoaa ja paniikki tilanteissa mutta mutta.. saas nähä. Tiedän että kun niillä oppii polkemaan niin saa erinlaista voimaa polkemiseen ja toisinsanoen aika paranis. Sehän siinä houkutteleekin! =D                                                                                                  Haluaisin suunnata joku kerta nokan kohti metsää mutta yksin en sinne uskalla mennä. Mörköja en pelkää vaan eksymistä. Mulla on aivan tajuttoman huono suuntavaisto! Jopa lähimetsikössä oisin hukassa. Aivan varmasti! Pitäis olla maasto-gps niin uskaltais yksin sinne mennä ;) Mut A:n oppaan inspiraation syntymistä odotellessa pitää tyytyä maanteihin, peltoteihin ja kinttupolkuihin..