Enpä muista millon viimeksi oisin saanu näin hyvin vatsalihaksiin tuntuman. Siis 100 on mennyt aikasemmin aika helposti mutta eilen se teki toooosi tiukkaa. Punnersin kuitenkin vaikka selän kannalta ei ollut kovin fiksua. Kovin hyvin liikeradoin en voinut vatsoja tehdä (jäykkä kuin rautakanki) joten nyt tuntuu selässä "mukavalta". Crossin tein ihan testin vuoksi. Lenkeillä en oo voinut käydä. Eilenkin kun kävin Penan kanssa aamurundilla niin asteita oli vaan +11`c. Mulla päällä vaan lököhousut ja puolihihanen paita ja takki. KUUMA! Mää olin tukehtua! Kun tulin kotiin niin A kysyi miten mää oon niin hengästynyt ja hikinen?!  Samaa ihmettelin minäkin! Siitä sisuuntuneena hyppäsin crossin selkään ja testasin voinko tehdä sitä ja onko mulla toisiaan jo niin huono kunto. Hyvin se meni. Selkään ei tuikkinu. Vasenpuoli puutuu edelleen aika mukavan tuntuisesti... reisi+polvi tuntuu siltä että joku ois niiden tilalle laittanut pelkkää nestettä. Se vaan hyllyy mukana. Yymm.. eikö kuulosta mukavalta? =D Siis lenkeillä toi puutuminen on suurempi ongelma. Crossin selässä ei niin paha. Kaks kertaa oon siis fysioterapeutilla käynyt ja selkä on parempi. Tosin viime kerran jälkeen kaks seuraavaa päivää oli aika tuskallisia mutta nyt tuntuu jo ihan mukavalta. Keskiviikkona kolmas kerta. Sit pidän taukoa ja katson mitä selkä tuumii. =)