Jooooo...... =D  Siis OON mää liikkunu! *vannoo kautta kiven ja kannon* Vähemmän tosin entä normisti. Johtuu paljolti liian hyvistä kesäsäistä. *virnistää*  Ollaan käyty systerin kanssa lomalla kiertään pieni karhunkierros joka meni vähän alle viiteen tuntiin. Käppäiltiin se koirien kanssa mikä oli mielenkiintonen kokemus... Sit käytiin piiiiitkästä aikaa ratsastamassa. Kuusamossa yhellä issikkatallilla, maastossa. Ihanaa! Sain siitä tosin kauheet mustelmat haarojen väliin. =D Tjaaa...pyöräiltiin avon kanssa Tukholmassa 35kilsaa. Sit oon rullaluistellu tai opetellu. Selkä meinas tykätä huonoo aluksi moisesta touhusta. En todellakaan osaa vielä luistella hyvin eli toisinsanoen se meno ei ole rentoa ja siitä kärsii selkä kun joutuu jännittään.. =/ Muutaman kerran käyny pidemmällä lenkillä kävellen/hölkäten mutta jätin ne suosiolla syksymmälle. Jo +20´c alkaa meneen mulla yli. Hikoilen kuin pieni sika jo vähemmästäkin niin saatikka sit näistä helteistä mitä nyt on ollu. Ollaan Penan kanssa käyty tosiaan vaan lähimaastossa rulliksilla. Lomalla olin siis heinäkuun. Töissä heti joku manas (vaikka oli vielä helteet) että "kun tää suomen kesä on NIIN lyhyt. Sais jatkua ainakin kaks kuukautta pidempää". En kehdannut pilata tunnelmaa sanomalla "Loppus jo!"  *hihittää* Olen aina pitänyt itseäni kesäihmisenä (vaikka en ole ikinä tykännytkään ottaa aurinkoa yms) mutta tällä hetkellä odoton syksyä ja talvea! 8-O Nythän nuo ilmat näyttää viilentyvän jonkin verran. Viileessä sateessakin on mukavampi lenkkeillä entä +25´c helteessä..