Oon tässä jonkun aikaa miettinyt että minkähän takia mulla ei ole paino tippunut useempiin kuukausiin. Tänään sitten tiirailin omaa pudotuskäyrää ja huomasin ruveta vertaileen liikuntamääriä ennen ja nyt eli silloin kun paino putos ja nyt kun se on vaan junnannut paikoillaan.... Vastaus näyttää löytyvän liikuntamääristä....Voihan räkä! Siis oon liikkunut sillon aivan simona! Useina viikkoina seitsemänä päivänä viikossa ja usein myös tehnyt pitkän lenkin PLUS crossin ja vatsat päälle!! OMG! Mistähän ihmeestä mulla oli sillon niin paljon virtaa? Nyt kun ajattelee niin aika paljon mun täytyy liikkua viikossa tällä syöntimäärällä että saan pidettyä painon aisoissa. Eli jos haluaisin vähentää likuntaa niin ois PAKKO vähentää ruuan/herkkujen määrää. MUTTA ku mä RAKASTAN syödä!! =D ;)

Tyydymme siis tähän nykyiseen... Pää hokee silti.. No No No NO NOOUU!