Kiva kun on koira! =)      Ilman Penttiä en varmaan ikinä olisi näin hyvässä kunnossa kuin nyt olen.

Pena ei tee asioitaan pihalle. Siinäkin on varmaan taka-ajatus... ;) Eilenkin kun tulin töistä sillä oli kauuuuuhee hätä mutta silti pihalle päästyään pyöri vaan lumessa ja kun minä olin saanut kolattua syöksy täysiä minun perässä sisälle naksuttamaan (syömään) ja odottamaan että saan työkamppeet vaihdettua. Kunnon lenkkikamppeita en jaksanut vaihtaa ja lähteä pidemmälle lenkille vaan mietin vain että "siellä on liukasta ja märkää ja ja.....teen crossin JOS jaksan sit illalla". Käytin Penan, jätin sen ulos, söin ja lösähdin sohvalle puoleksitoistatunniksi. Tosin tunnin päästä lösähdyksestä Pena haukku oven takana tahtoen sisälle. Päästin sen ja vielä sen puoli tuntia se anto mun maata kunnes se päätti puolikahdeksan maissa että nyt nousee emäntä ylös eli alkoi steppaus ja piipitys ilmoittaen veskihädästä! Menin ulko-ovelle ja yritin pukata sen ulos että menee pihalle yksinään mutta Penapa iski perseen kenttään ja katto mua (ihan niinku ois nähnyki jotain) kuin sanoen "MUTTA kun sunki mami PITÄÄ tulla! PLIIIIISS". Vetäisin oven kiinni kiroten, menin keittiöön...ÄÄÄÄÄÄHHHHHH, HYVÄ ON! =D Ei siinä kuulkaa auttanut kun vaihtaa haukotellen lenkkikamppeet niskaan ja lähteä iloisesti häntäänsä heiluttavan kakaran kanssa lenkille. :)