Näin kesälomalla olen joutunut harrastamaan taas vaihteeksi ankkakävelyä. Johtunee varmaan siitä että revin lapion kanssa 4 marjapensasta veke. En kaikkia yhtenä päivänä ja siitä johtuikin että selkäkipu venyi ja venyi. Olikohan se nyt toissa viikolla kun olin koiruuden kanssa lenkillä ja vajaa kilsa kotiin. Minulta pääsi aivastus ja siinä samalla selkä sanoi sopimuksensa irti muutamaksi päiväksi. Tuntui vain hirveä rasahdus ja minulta pääsi aika isoon ääneen kirosana..kröhöm! =D Olin sattumalta erään kaupan kohdalla..Nooh. ;) Pääsin raahautumaan kuitenkin kotiin ja otin relaksantin ja lösähdin lattialle makaamaan. Kyl se sit taas siitä meni nappien voimalla muutama päivä kunnes olin eräänä aamuna laittamassa paitaa päälleni ja selkä rasahti uudemman kerran. Tällä kertaa ilmeisesti paikoilleen koska kipu hellitti. Wuhuu! =D

Niin ja se harrastus.. ostin loman alussa rullaluistimet. Harrastus on minulle uusi koska en tosiaankaan osaa luistella. Vanha siinä mielessä että omistin kyllä luistimet aikaisemminkin mutta harrastus ei koskaan ottanut tuulta purjeisiin koska jarrutus teetti/teettää minulle vaikeuksia. Päätin kuitenkin jo ennen kuin loma alkoi että opettelen luistelemaan. Noh, eteenpäin olen aina päässyt. Rentous siitä puuttuu edelleen mutta eiköhän se siitä ajan kanssa kun vaan käy luistelemassa. Jarrutus sujuu jo vähän helpommin tai no hidastelu niin kuin A sanoo.. Mäestä en edelleenkään diggaa varsinkaan jos mäen alapuolella on autotieristeys... Sellanen mäki on ihan jees joka päättyy nousuun eli siinä ei tarvitse edes hidastella. =D Olen yrittänyt käydä joka päivä edes pienen lenkin koiruuden kanssa. Muutama päivä on jäänyt välistä kun on satanut niin paljon kooooko päivän ja tiet on olleet märät. MUTTA koska nyt paistaa aurinko niin lähdenkin tästä pienelle rundille koiran kanssa, luistellen tietty.. :)  

Niin ja ne luistimet..

1842588.jpg