Viikonloppuna aloitin myös hyötyliikunnan. Nimittäin haravoimisen. Sunnuntaina aloittelin ja kun eilen oli vp niin jatkoin hommia. Ei ole piha ihan vielä täysin kuiva joten turha edes yrittää vielä koko pihaa jynssätä, mutta onpahan aloitettu. Meillä ei nimittäin mikään ihan pieni piha olekaan joten siinä riittää tekemistä vähäksi aikaa varsinkin kun on tällainen "pilkunviilaaja" niin kuin minä ;)

En käy kieltämään että en olisi super iloinen tuosta viime viikon pudotuksesta! Hyvä minä :) "Pienentymiseni" on huomattu jo muutamalla taholla eli on vissiin senttejä lähtenyt enemmän entä kiloja. En ole mitannut vatsaa, reisiä ynnä muita missään vaiheessa. Ei haittaa mua koska peili kertoo mulle mitä mä tarvin tietää. Yks epäili heti että en ole syönyt. Ei pidä paikkansa. Olen syönyt normaalisti. Ainoastaan aineet on vaihtuneet vähän. Esim aamulla en syö enää juurikaan leipää vaan puuron ja jätskin tilalta illalla syön monesti jugurttia tai hedelmää tai olen ilman. Karkkia syön silloin tällöin mutta en enää niin isoja määriä. Ehkä suurin muutos on kuitenkin tuo liikunnan lisääminen. Tämä liikuntapäiväkirja on auttanut ainakin minua tsemppaamaan saamaan merkintöjä joka viikolle ja jopa joka päivälle ettei tulisi sitä tylsää -.  Kesällä veikkaan kuitenkin että päiväkirjan merkinnät on enempi sitä hyötyliikunta puolta. Pihalla ja sisällä riittää nimittäin hommaa, mutta saa nyt nähdä..