No niin.. sain vasta tänä aamulla aikaiseksi käytyä puntarilla. Se näytti lukemia 71.4kg. Pituutta minulla löytyy 172cm. Eli en mikään super lihava ole mutta vatsaa minulle on kertynyt ja se häiritsee! Ennen painoin 52kg ja siitä se pikku hiljaa alkoi nousemaan... Nyt se paino pitäisi saada hilattua ainakin tuohon 65 niin ei tarvitsisi koko ajan miettiä onko paino normaalissa mitoissa vai "lievästi lihavan" puolella =/ 

Silloin kun tapasin avomieheni niin painoin lähes 80kg. Siitä se onneksi on tullut alaspäin eli minulle ei seurustelu ole vaikuttanut painoon kuin hyvällä tavalla! =D 

Hankalinta tässä liikunnan lisäämisessä/aloittamisessa ja painon hallinnassa on se että silloin kun painoin monta vuotta tuon 52 niin en minä tehnyt sen eteen yhtään mitään. Pikemminkin päinvastoin! Söin kuin hevonen! Luulin että minulla on sellainen aineenvaihdunta että ikinä ei tule olemaan ongelmia. Sen jälkeen kuin muutin kotoa ja aloitin e-pillereiden syönnin (nekin aloitin vain sen takia että saisin kiertoon ja kipuihin jotain tolkkua) niin paino lähti nousuun. Paska.. Enpäs ole suostunut syömään pillereitä enää moneen vuoteen.

Mutta jooh.. Pitäisiköhän sitä hypätä CT:n kyytiin..