Tämän projektini olen aloittanut oikeastaan jo joulun alla. Ostettiin avon kanssa crosstrainer (mulle joululahjaksi). Päätin että liikun sillä vähintään 3 kertaa viikossa tai puolituntia päivässä/5 kertaa viikossa. Yllättävän vaikea pitää kiinni tuosta määrästä vaikkakaan se ei ole suuren suuri! Puolituntia päivässä on lyhyt aika. Silti... töistä pääsen joka arkipäivä neljän kieppeillä. Kotiin kun pääsen ruuan laitto ja sen sulatus eli tuntihan pitäisi olla ruuan ja liikunta suorituksen välissä (tällä ajalla yleensä joko, järjestelen paikkoja, siivoan, pesen pyykkiä etc). Joskus olen joutunut supistamaan sen puoleen tuntiin. Jos tulee vieraita illalla (mikä näyttää olevan näköjään aika usein) niin crossailu jää välistä koska vieraat tuppaa lähtemään niin myöhään. Sitten pitääkin jo laittaa sauna lämpiämään ja koiraa lähtä ulkoiluttamaan ja sen jälkeen saunaan... Ainut aika milloin telkkaria tulee katsottua (talvella) on 21-22. Silloin tulee kaikki parhaat sarjat. Eli liikuntasuorituksen pyrin tekemään aina niin että töllön ääressä olen viimeistään yhdeksältä ja sitä ennen olen käynyt myös pesulla. Toisin sanoen aikaa liikuntasuoritukselle ei ole paljoa töistä päästyäni ja töllö ajan välissä, koska siinä pitää myös ehtiä syödä, "sulatella", käyttää koira, käydä pesulla.. Nämä kaikki taitaa siitä huolimatta monen mielestä olla tekosyitä, vai mitä?

    Roll

Noh, noin asiat kuitenkin nyt on. Viikonloppuisin olemme aika usein reissussa joten silloin crossailu on mahdotonta. Talvella mökillä ollessamme pyrin nykyisin korvaamaan sen hiihtämällä.

Mittoja kirjailen toisella kertaa, koska tarkkaa painoa minulla ei ole nyt antaa (pitää illalla käydä puntarilla ensin:)