Bongasin yhdestä blogista tällaisen..

"Kiinnostuneille lyhyesti selkäongelmani: Mulla on oikea jalka 1,2 cm pidempi kuin vasen, jonka vuoksi kävellessä lannerankani on jotenkin vinossa, koska lantioluut on eri korkeuksilla ja siten selkäranka vääntyy kahden alimman nikaman kohdilta. Nää alimmat nikamat on sitten jotenkin jo pysyvästi vinoutuneet. Tämän lisäksi, mulla on sivuprofiilissa aivan friikahtavan suora selkä. Normaalissa selässä on ylhäällä sellainen pieni kumpu, vähän niinkuin S-malli profiilissa. Mulla on täysin I-malli. Se on tosi nätti joo, mutta helvetin epäkäytännöllinen (lääkärin sanoja:D). Koska selkä on suora, ei paine jakaudu tasaisesti, vaan kaikki paine säteilee suoraan alaselkään. niihin mun vammaisiin kahteen nikamaan.. Aamen. Tämä siis johtaa siihen, että välillä olen kärttyisä noita-akka, kun mun koko keskikroppa on tulessa, enkä pysty liikkumaan. Lääkettä tähän ei ole, ainoa apu on jatkuva selkälihaksien loistavan kunnon (köhköh) ylläpito. Kun lihakset on kunnossa, ne tukevat selkärankaa paremmin."

Tuo on siis yhden muotibloggaajan selkä ongelma. Tuon luettuna totesin että kuulostaa pelottavan paljon minulta. Mulle ei oo siis tehty diagnoosia mutta mutta.. pelkäänpä pahoin että tuo osuu AIKA lähelle.. Huonopuoli on se että apua ei ole siis tiedossa! Argh!