Tän viikon alussa tuli kaipuu kuulien pariin ja päätin että vaikka en pystykkään tekemään perinteisiä heilautuksia, tempausta, LC:tä yms niin onhan niitä muitakin liikkeitä! Mulla on kotona kaks kahvakuulakirjaa. Toinen on Kukka Laakson ja toinen Tuomo Kilpeläisen. Kävin ne läpi ja Kukalta löysin yhden kokonaisen treenin missä ei tarvinnu heilua ja Tuomon kirjasta useamman. Tiistaina tartuinkin sit kuuliin ja koostin eri liikkeistä sopivan sarjan. Hyvä setti ja hiki tuli. :)

Torstaina heiluin sit crosstrainerin ja käsipainojen kanssa. Eka 8kilsaa crossilla ja perään käsitreeni painoilla ja renkailla plus muutama setti leukoja. Ihana oli tehdä pitkästä aikaa jotain kunnolla. Nää selkäongelmat on aiheuttaneet sen että oon ajautunut voimatreenistä pois. Eihän se sitä estä. Piti oikeen herätellä itteensä että "Hei haloo, teen mitä pystyn". Kaikissa liikkeissä ei läheskään heiluta. DAA! Eli tainnu olla tekosyitä?

Tuntuu oikeestaan että sen jälkeen kun rupesin treenaan juoksua ja sille puolikkaalle niin kahvakuulat jäi ja viimeistään siinä vaiheessa kun ruvettiin kiipeileen niin ei uskaltanut koskea kuuliin ollenkaan että jakso rimpuilla seinällä.  =/ Nyt tuntuu ettei saa enää kunnolla draivia päälle niiden suhteen kun tää selkäkin rajottaa.Tyhmää =(
Sitä mä vaan oon ihmetelly viime aikoina että voimatreenien vähyydestä huolimatta mulla ei oo hauikset pienentyneet. Oikeestaan päinvastoin. =O Kestävyysvoimaa treenaan joka kerta kun käyn kaupassa.. kannan kauppakassit painosta riippumatta 1-2:lla sormella. ;) Enkä oikeestaan ees tarkotuksella monesti. Se vaan on ihme tapa minkä oon pistänyt merkille.

Back in business!

DSC_0341.jpg

Tiistain kamut..

WP_20150113_010%5B1%5D.jpg

Testailin tiistaina leuanvetoja myös eri kuminauhan kanssa. Tää on oikeesti suora lätty, mutta vedin solmuun ja testasin kestääkö vetää leukoja eli pitääkö solmu. Piti. Ei anna niin paljon apuja kuin se mun oikee vastuskumi. :)
Tässä video testistä KLIK

WP_20150113_002%5B1%5D.jpg

Renkalla on aina mukava treenata ja pelleillä. Eilen testasin voiko niillä tehdä vatsoja ja pysty. :)

WP_20150113_013%5B1%5D.jpg