Päätin jo viikolla että lauantain liikunnat teen aamulla ja juosten. Illalla kun oli tiedossa shop shop =)
Mua palelee jostain syystä AINA aamuisin ja kun kaffen jälkeen lähdettiin miehen kanssa Penan aamurundille niin olin umpijäässä, vaikka hautauduin pipoon ja talvitakkiin.... Sen rundin jälkeen kun olin suuntaamassa juoksulenkille niin vetelin päälleni juoksuhousut, pitkähihasen juoksupaidan ja juoksutakin. Onneks en tukkinut päähän pipoa vaikka mieli teki vaan huivin. Hanskat jätin veke myös vaikka edelleen paleli niinmaan perskeleesti. Mittarihan näytti tuossa vaiheessa jo +10. Ois pitänyt luottaa mittariin ja vaistoon että pelkkä paita riittää, koska olen kuumakalle urheillessa. JÄTÄ TAKKI KOTIIN! No joo...siinä aamu palelussa aivot oli jäässä. Eihän siinä kauaa menny lenkin alottamisen jälkeen kun tuli KUUMA. Todella kuuma. Sinnikäästi painoin meneen kun järkeilin että mulla on känny takintaskussa ja muuta paikkaa sille ei ollut, joten takin päältä ottaminen on mahdotonta. Yli puolen välin päästyäni oli sit luovutettava ja pakko ottaa pois, koska olin läpimärkä ja halusin jatkaa matkaani juosten. Hoksasin että takki lanteille ja känny käteen niin ei jyske reittä vasten. Sainpahan kyllä piiitkiä katseita kun vipotin meneen pelkässä paidassa, takki lanteilla, punanen kun paloauto ja hiestä märkänä Lokakuussa. =D

HotCartoon-255x300-normal.jpg

 

Mä en käsitä miten jotkut (moni) tykkää juosta kesällä! HUH, ei kiitos. Syyskelit on yleensä parhaimmat :)

Pitkästä aikaa rupes muuten juostessa sattumaan alaselkään. Tuikki oikeen kunnolla välillä ja piti sen takia käpsytelläkki vähän. =/ Onhan se ollutkin parempana jo pidempään...