Paikat rutiseen ja paukkuun ihan urakalla nykyisin. Hieman ärsyttävää jo. 

Perjantaina kävin hölkkälenkillä ja kun oli vajaa kilsa enää kotiin niin oikeeseen jalkapöydän ulkosyrjään rupes pistään. Mitä mä tein?

A: hidastin ja kävelin loppumatkan
B: kiihdytin vauhdin juoksuun

Eihän mun luonne antanut periksi hidastaa vaan tosiaan kiihdytin vauhdin juoksuun niinkuin olin sunnitellut. Sainkin maksaa siitä sit loppupäivän ja vielä melkeen seuraavankin. =/ Rasitusvamma joka johtuu vääränlaisista lenkkareista eli mun on tosiaan pakko hommata paremmat lenkkarit jossa on kunnon vaimennin. Sama vamma mulla oli viime keväänä vasemmassa jalassa ja se kestikin paljon kauemmin. Nyt tuo jalkapöytä rusahti lauantai päivänä ja kipu helpotti. Ei tarvinnu lähtä polttareihin nilkuttaen.. =D

Toi rintalastakin paukkuu edelleen esim kuulaillessa, mutta onneks kipu ei oo palannut. Kuulaillessa mulla myös esim ojentajaliikkeessä kyynärspäät paukkuu. Eilen kuulatreeneissä oltiin sisällä ja ilman musiikkia niin meikän kyynärspäistä aina kuula ylös nostattaessa kuulu NAKS..NAKS...NAKS...Oli ihan sellanen fiilis että kaikki varmasti kuuli!  Ilmeisesti tästä kaikesta pitää nyt päätellä että mulla on löysät nivelet..?