Jep, eli niinkuin olen aikaisemmissa höpinöissäni kertonyt niin olin pitkään aika luuviulu. On aika verrata "silloin ennen ja nyt" kuvia..

Tässä olen yksissä kisoissa 18 kesäsenä abouttiarallaa.. Ei paljoo läskit hölly. =D (kukkauimapuku tyyppi)

Noh, sittenpä sitä tavaraa rupeskin tarttumaan (no ne pillerit).. ja päädyttiin tähän. Isoimmillani taidan olla juuri näihin aikoihin (-05) ja nämä lomakuvat nähtyäni aloin tajuamaan vasta kuinka iso olin. Pääkoppa alkoi pikkuhiljaa työstämään ajatusta "Tää ei voi jatkua näin. Pakko tehdä jotain!!".

Vasta vuonna 2008 sain otettua itseäni niskasta kunnolla kiinni ja kovan työn tuloksena ollaan päädytty tähän. (kuva eiliseltä)

Tyytyväinen en ole vieläkään kroppaani paitsi siihen että olen onnistunut puoltoista vuotta pitämään painon kurissa. =) Selän takia kehitys on hidasta mutta ... "hiljaa hyvä tulee". :)